Hvem er din målgruppe?

Ram plet på din målgruppe! Når du skal markedsføre din virksomhed, er det vigtigt at kigge på din målgruppe og deres adfærd. Du har sikkert hørt det tusinde gange før, men synes måske stadig det kan være lidt af en jungle at finde rundt, ik’? I dette indlæg vil vi...

læs mere

Guide til din Tv-reklame

Guide til din Tv-reklame En Tv-reklame er bygget op omkring nogle forskellige processer og hos MPD hjælper vi dig med alt fra idé til evaluering. Tv-reklamer er sammen med radioreklamer en af de markedsføringskanaler, som rammer flest mennesker hver eneste dag....

læs mere

4 tips til din radioreklame

4 tips til din radioreklame - Og en bonus   Nogle vil sikkert påstå, at radioreklamer er yt, men tænk lige over dette en gang til for, hvor ofte høre du ikke radio i bilen, på arbejdet, i sommerhuset, i toget og måske også derhjemme? – Og mange af disse steder er...

læs mere

Hvorfor vælge en busreklame?

Hvorfor skal du vælge reklame på busser? I disse online tider, hvor alle taler om, at online markedsføring er det eneste rigtige, er det måske også værd, at kigge lidt nærmere på, hvorfor outdoor markedsføring stadig er et hit. - Og ikke mindst hvordan reklamer på...

læs mere