SOCIALE MEDIER

Igennem de sidste mange år har mange virksomheder gjort deres indtræden på de sociale medier og det giver rigtig god mening. For her når du direkte ud til forbrugerne. Det kommer dog ikke helt af sig selv, når din virksomhed er på de sociale medier. Det kræver en klar strategi, både i forhold til målgruppe, men også i forhold til hvilken type indhold du vil dele med dine følgere.

Igennem de senere år er det blevet mere og mere avanceret, at markedsføre sin virksomhed på de sociale medier. Derfor er det vigtigt, at vælge netop de medier, hvor din målgruppe befinder sig og dernæst skabe content, som er interessant for din målgruppe.

Annoncering på de sociale medier er et kapitel for sig selv og fordelen ved denne type annoncering er, at du kan målrette dine kampagner til kun, at blive vist til din målgruppe og hvem der har interesse i dine produkter.

VÆLG DEN RIGTIGE STRATEGI

Alle Sociale medier har hver deres formål og her får du en kort oversigt:

Facebook – Retter sig primært til B2C. Mange webshops har imidlertid stor succes med Facebook.

LinkedIn – Retter sig primært til B2B. De mest succesfulde virksomheder på LinkedIn benytter sig primært af vidensdeling.

Instagram – Er din virksomhed visuelt baseret, f.eks. med tøj eller smykkeproduktion kan du have glæde af Instagram.

Pinterest – Minder meget om Instagram, men er knap så udbredt i DK og retter sig primært til kunstnere osv.

Twitter – Twitter er for privatforbrugere. Kun få virksomheder har succes her og de der har, er primært vidensbaserede virksomheder.

MPD STYRKER DIN INDSATS PÅ DE SOCIALE MEDIER

I en travl hverdag, får du måske ikke lige opdateret dine sociale medier, fulgt op på dine målsætninger eller i det hele taget vedligeholdt dine medier. Hos MPD får du hjælp til alt lige fra strategiplanlægning og opsætning af sociale medier til daglig vedligeholdelse. Kontakt MPD i dag og få en pris på 2 minutter.

Når du skal være synlig på de sociale medier, så hjælper vi dig med alt lige fra Strategiplanlægning og udvælgelse af relevante sociale medier. Herefter sørger vi for opsætning af dine profiler, så der skabes en synergi og ensartethed blandt de medier samt din hjemmeside. Få også hjælp til vedligeholdelse af dine medier samt annoncering.

Målsætning og målgruppevalg er en vigtig del, når du arbejder med sociale medier. Det har betydning for valg af medier, men også dit content skal målrettes, så dine følgere finder det relevant at følge din virksomhed på de sociale medier.

Års erfaring

Profiler

HER SER DU NOGLE AF VORES KUNDER:

Her ser du nogle af vores tilfredse kunder. Vi har hjulpet virkelig mange virksomheder med at styrke deres brand og deres synlighed, og vi kan helt sikkert også hjælpe dig og din virksomhed. 

SKAL VI HJÆLPE MED JERES STRATEGI PÅ DE SOCIALE MEDIER?

Så udfyld kontaktformularen og få en pris på 2 minutter

VI HAR MANGE TILFREDSE KUNDER - SKAL DU VÆRE DEN NÆSTE?

Til landsholdskampen mod Panama på Brøndby Stadion ønsker vi lokal markedsføring. Det stod hurtigt klart, at MPD havde det mest attraktive produkt ift. lokal markedsføring.

 

 

 

Dansk Boldspil Union

Organisation, DBU

Til verdens største håndboldevent, VM 2019, satte vi stor fokus på at nå ud til hele Danmarks befolkning og gøre mesterskabet til det mest unikke til dato. MPD understøttede denne indsats gennem deres store flade af radioplatforme og indsigt i radiomålgrupper. Vi fik en fantastisk vejledning i forhold til vores radiopromovering, og blev mødt med en stor fleksibilitet og imødekommenhed i vores arbejde med at få udviklet og eksekveret kampagnen.

Dansk Håndbold Forening

Organisation, DHF

Outdoor markedsføring er uden tvivl en stor del af vores markedsføringsbudget. Det handler i dag om at komme igennem støjen og være ”alene” på banen, det kan outdoor reklame leverer. Jeg har benyttet MPD og kan helt klart anbefale deres platforme, der har en afgørende synlighed.

Jesper Nielsen

Indehaver, Jesper Nielsen