INFOTAINMENT – SKÆRME I BUSSER

Infotainment er egentlig ikke et nyt begreb. Faktisk blev infotainment optaget i det danske sprog i 1982 og er en sammentrækning mellem de to engelske ord information og entertainment. I Danmark optræder infotainment blandt på skærme i busser og er særdeles velegnet til at få dit budskab ud til en bred målgruppe.

Når du vælger, at annoncerer gennem infotainment bliver dine busreklamer vist på skærmene i busserne. Alle skærme er styret centralt og du kan derfor helt selv være med til at bestemme hvor og hvornår din reklamefilm skal vises på skærmene i busserne. På den måde kan du få mest ud af dine annoncekroner.

INFOTAINMENTS – DIGITALE BUSREKLAMER

Infotainments er digitale busreklamer. Ofte når vi tænker på busreklamer er vi relateret til udvendige busreklamer på langsider, bagenden eller endda totalindpakninger. Infotainments gør noget andet for dit budskab for de små videoer, som kører på de digitale skærme i busserne skaber maksimal synlighed blandt de mere end 2 millioner danskere.

Infotainment er et ideelt produkt, der nemt og effektivt kan indgå i et større marketingmix.

VIDEN OM INFOTAIMENT

Med infotainments har du mulighed for, at ramme en bred målgruppe på et tidspunkt, hvor de mest åbne for nye budskaber. Mange mennesker benytter hver dag offentlig transport til og fra arbejde. Transporttiden bliver ofte brugt på at koble af og det er netop de tidspunkter, at vi er disponible for modtage dit budskab.

  • 1820 digitale skærme i hele Danmark
  • 76,4 % af passagerne er mellem 12-39 år.
  • I København er der mere end 2 mill. påstigninger hver uge
  • I Aalborg er der mere end 250.000 påstiginger hver uge
  • Odense er der mere end 140.000 påstigninger hver uge
  • Jyllands toge har mere end 125.000 påstigninger hver uge

EKSEMPEL PÅ INFOTAINMENT

Hos MPD har vi blandt andet hjulpet ditur.dk med digitale busreklamer. Deres infotainment har kørt kontinuerligt på skærmene i København. De har derfor igennem en periode kunne opnå at få deres brand ud til mere end 2 millioner mennesker ugentligt. HT-busserne i København er de busser, der flest passagerer i en løbet af en uge i hele Danmark. Derfor kan vi også anbefale, at kombinere infotainments med andre typer af busreklamer. Med udvendige busreklamer på bussen langside eller bagende, så vil dit budskab blive set af endnu flere mennesker.

infotainment - busreklamer

Skærme i Danmark

Antal påstigninger hver uge i hele DK

HER SER DU NOGLE AF VORES KUNDER:

Her ser du nogle af vores tilfredse kunder. Vi har hjulpet virkelig mange virksomheder med at styrke deres brand og deres synlighed, og vi kan helt sikkert også hjælpe dig og din virksomhed. 

VIL DU VIDE HVAD INFOTAINMENT KOSTER?

Så udfyld kontaktformularen og få en pris på 2 minutter

VI HAR MANGE TILFREDSE KUNDER - SKAL DU VÆRE DEN NÆSTE?

Til landsholdskampen mod Panama på Brøndby Stadion ønsker vi lokal markedsføring. Det stod hurtigt klart, at MPD havde det mest attraktive produkt ift. lokal markedsføring.

Dansk Boldspil Union

Organisation, DBU

Vi havde et super godt og effektivt samarbejde med MPD, da vi skulle have booket busreklamer. MPD er utvivlsomt en foretrukken samarbejdspartner, der hurtigt spotter vores behov og sikrer at hele forløbet forløber gnidningsfrit. Vi sender de varmeste anbefalinger til MPD.

Sule Bakiral

Indehaver, Balkan Holidays

Outdoor markedsføring er uden tvivl en stor del af vores markedsføringsbudget. Det handler i dag om at komme igennem støjen og være ”alene” på banen, det kan outdoor reklame leverer. Jeg har benyttet mediedk.dk og kan klart anbefale deres platforme, der har en afgørende synlighed.

Jesper Nielsen

Indehaver, Jesper Nielsen